باغ اکسباری.بریتانیا



نظرات شما عزیزان:

-
ساعت12:47---18 خرداد 1393
با سلام:
وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید.
بسیار سپاس گزار هستم...
ممنون...
دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید...islamicshia.mihanblog.com


Ph
ساعت13:39---9 خرداد 1393
اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد






پاسخ:ممنون


Ph
ساعت2:18---3 خرداد 1393
4
پاسخ:خیلی ممنون.بابت شعر زحمت کشیدین


Ph
ساعت2:18---3 خرداد 1393
3

Ph
ساعت2:17---3 خرداد 1393
2

Ph
ساعت2:16---3 خرداد 1393
in aksao didam jaleb budan kastam shoma ham bebini n


پاسخ:ممنون


صراط27
ساعت9:42---1 خرداد 1393
سلام فرناز خانوم

ممنون از نظرتون



برای نظر گذاشتن توی سایت masaf.ir باید عضو بشن تا بتونین نظر بدین



راستش از موضوعی که گفتین بی خبرم



اگه خواستین پیگیر سخنرانی های استاد باشین



به این وبلاگم بیاین



dl-raefipour.blogfa.com


پاسخ:خیلی ممنون.چشم حتما میام.


Ph 
ساعت2:30---29 ارديبهشت 1393

جنگل بامبو


اندونزی



پاسخ:مرسی.خیلی جالب بود.ازش استفاده میکنم.



سیاوش
ساعت10:16---28 ارديبهشت 1393
سلام فرناز جونم بابت عکسهایی که گذاشتی ازت تشکر میکنم

این عکس رو ببین اون نیمکت خالی روهم ببین بدجور آدمو وسوسه میکنه بری اونجا بشینی فقط به صدای آب فکر کنی و دیگر هیچ


بهاره
ساعت22:43---22 ارديبهشت 1393
لا به لای ساز نفسهایت ، پنهان می شوم



اشک می شوم ! تا بمانم … تا نرانی مرا …!



من ” آه ” می کشم و تو ” انگ ” می زنی!



و این غم انگیز ترین ” آهنگ ” دنیاست…!



سلام وبلاگت خیلی قشنگه.

خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای و برام کامنت بذاری. راستی اگه با تبادل لینکم موافقی بهم خبر بده تا لینکت کنم.مر30. بابای


پاسخ:با افتخار لینک شدی عزیزم:-)


Ph
ساعت17:23---22 ارديبهشت 1393
ajab jayiiye woaaa.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گياهشناسي ، باغ اکسباری بریتانیا ، ،
برچسب‌ها: گیاهشناسی , باغ اکسباری , بریتانیا ,

تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | 14:34 | نویسنده : فرناز فتح اللهی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.